Təcrübələri və yaradıcılıqları sayəsində influenserlər geniş kütlənin diqqətini öz üzərlərinə çəkə bilirlər. Hətta iş o həddə çatıb ki, aparılan bir sorğuda iştirakçıların 40 %-i influenserlərin məsləhəti ilə reklam edilən məhsulu sifariş ediblər. 18-35 yaşında sosial media istifadəçiləri üçün isə bu rəqəm 53 %-ə gəlib çatır.
Beləcə, böyükdən-kiçiyə bir çox bizneslər/şirkətlər influenserlərlə əməkdaşlıq edərək məşhurluqlarını, satışlarını və izləyicilərini artırırlar. Daha yaxından baxsaq, influenserlə əməkdaşlıq edərək biznesin üçün bunları
əldə edə bilərsən:
- Dəqiq hədəf auditoriyasına çıxış: İnfluenserlər vasitəsilə biznesini xüsusi maraqları və ehtiyacları olan qruplar arasında tanıdacaqsan. Məsələn, avtomobil həvəskarları, gənc valideynlər və ya tələbələr.
- Yüksəkkeyfiyyətli reklam məzmunu: Blogerlər unikal və yaradıcı məzmun tərtib edərək məhsulunu maraqlı şəkildə hər kəsə təqdim edir.
- Brendə artan inam: İnfluenserlər izləyicilərlə xüsusi bağ qurmağı sevir və reklam edəcəyi məhsulu öncədən test edirlər. Bu da izləyicilərin həm influenserə, həm də reklam edilən brendə rəğbətini artırır.
- Satışların çoxalması: Qeyd etdiyimiz kimi, influenserlərlə iş təkcə məşhurluğu və güvəni yox, həm də satışları artırmaq gücünə malikdir.